سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو چیست؟ - بهینه سازی سایت

SEO از اصطلاح Search Engine Optimization گرفته شده است ، که به معنای کلمات متوسطی مانند SEO یا بهینه سازی موتور جستجو است که همه معنی یکسانی به شما می دهند و می توانید آن را به صورت زیر تعریف کنید:

سئو به معنای تقلب یا دستکاری موتور جستجو با روش های غیراخلاقی نیست. آنها برای کمک به بهبود قابلیت مشاهده و ارتباط وب سایت ها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف دستیابی به رتبه های بالا ایجاد شده اند.

سئو می تواند مجموعه ای از روشهای لازم برای تغذیه استراتژیک وب سایتهای آگاه باشد. این فرایند به مهمترین عوامل مرتبط با صفحه پرداخته و اهمیت آن را در صفحه نتایج جستجو افزایش می دهد.

سئو فرآیندی ساده است که نیازی به ساده سازی ندارد و به زودی به دانش ، دانش زمینه و صبر زیادی نیاز دارد. موتورهای جستجو با تغذیه مداوم الگوریتم های رتبه بندی شده خود قابل پیش بینی نیستند. وظیفه مهندسی سئو به روزرسانی اطلاعات در این زمینه است.

سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت فعالیت دیگری است که انجام می شود.

الگوریتم رتبه بندی گوگل بیش از 200 معیار برای رتبه بندی یک سایت دارد. بنابراین ، مهندسان سئو باید مهمترین این معیارها را برای اجرای موفقیت آمیز سئو در نظر بگیرند.

اولین موتور جستجو در اوایل دهه 1990 راه اندازی شد. برخی از مشهورترین اطلاعات Infoseek ، Alta Vista و Yahoo بودند. اکنون افراد در سراسر جهان در حال جستجو هستند تا ببینند آیا صفحه ای از فهرست فهرست می شود یا خیر ، زیرا صفحه اول به ترتیب حروف الفبا است. این لیست دارای صفحاتی مانند AAA در بالای این لیست است.

با رشد مداوم اینترنت ، موتورهای جستجوی جدیدتری ظاهر می شوند که از الگوریتم های رتبه بندی جهانی برای پیش بینی استفاده می کنند. این الگوریتم برای اندازه گیری تراکم کلمه کلیدی (تعداد دفعات استفاده از کلمه کلیدی یا عبارتی در صفحه در تعداد کل کلمات کلیدی صفحه) و کلمات کلیدی دارای برچسب شبانه برای استفاده از وب سایت های سایت استفاده می شود. به دنبال این رشد ، Seobra سایت های فعال و بیشتری را مشاهده کرده است. با رتبه بندی پیشرفته صفحات موتورهای جستجو ، مهندسان سئو به دنبال یافتن راه حلی برای مقابله با نوشتن در رتبه بندی این موتورهای جستجو هستند ، خواه استفاده از روش های جهانی یا غیراخلاقی باشد.

مقاله منتشر شده توسط نیویورک تایمز در نوامبر 1996 در مورد توسعه دهندگان وب که به دنبال روش های غیراخلاقی هستند تا به صفحه اول نتایج برسند صحبت کرد. این مقاله توضیح می دهد که چگونه می تواند به راحتی سایتی در اختیار بارگذاران وب قرار دهد که کلمات کلیدی خاصی را که در پشت گرافیک سایت پنهان شده اند بارگیری کند و در نتیجه موتورهای جستجو همان کلمات کلیدی و دارای رتبه باشند.

همانطور که گفته شد بد است رتبه بندی کلمات کلیدی خاص در اوایل خلیلی بسیار راحت تر از امروز باشد. استفاده از روش غیراخلاقی در آن زمان تضمین شده است که در بالای لیست نتایج جستجو قرار دارد. جستجوی پیشرفته الگوریتم های پیشرفته موتور خریداری شده است و اگر این موشک را باز کنید و بین مهندسین جستجوگر جستجوگرها و موتورهای جستجو موجود و ادامه دهید موتورهای جستجو برای مهندسان بهینه سازی بسیار دشوار است.

اهداف سئو چیست؟

هدف از جستجوگرها برای وب سایت ها کسب رتبه های بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران موجود است. صفحات نمایش داده شده با بیشترین جستجو وارد شده دارای مزایای زیادی برای کاربر هستند و همانطور که موتور جستجو در حال جستجو است ، کاربر بیشترین نتایج را پیدا می کند و موتور قابل اعتماد است زیرا الگوریتم بیشترین صفحات را نشان می دهد. دادن؟ .

هنگامی که این seobra بهبود یافت ، سایت های شما را در نتایج جستجو رتبه بندی می کند. به طور طبیعی شروع کنید ، این روند به یک دانشمند نیاز دارد و شما برای روش های قبلی خود وقت گذاشته اید. زمان بزرگترین سرمایه اولیه برای بهینه سازی سایت یا صفحه است.

بسته به نحوه استفاده از کلمات کلیدی رقابت به بهانه ساختار ، سئو می تواند هفته ها یا ماه ها به نتیجه برسد. اگرچه ممکن است نتایج بهینه سازی موتور جستجو به سرعت قابل مشاهده نباشد ، اما در طولانی مدت مزایای سئو باعث افزایش رتبه سایت و افزایش بازدید کنندگان می شود. برای بسیاری از وب سایت ها بسیار مهم است که نتایج را در صفحه اول جستجو کنند. به ویژه Google ، در میان سه نتیجه طبیعی است که 58.4? کلیکها را تشکیل می دهد.

تعجب آور نیست که وب سایت ها با محصولات و خدماتی که می فروشند در جستجوی محصولی هستند. به عنوان مثال ، کلمه کلیدی "بیش از خودکار" رقابت ماهانه 1.5 میلیون جستجو در Google ایجاد می کند ، به این معنی که 3 رتبه برتر برای پرداخت کنندگان 58.4 و 36 برتر برای نتایج بازاریابی 36.4 است. این فقط برای خلیلی است که از مزایای شما برخوردار است و در بالای نتایج جستجو می کند تا از ویژگی خاصی برخوردار باشد که با افزایش بازدید سایت تعداد مشتریان آنها را افزایش می دهد.

مطالعه دیگر نشان می دهد که بسیاری از مشتریان دوست دارند برای دستیابی به نتایج جستجو روی پیوندهای طبیعی کلیک کنند. این مطالعه نشان داد که 72.3? از کاربران Google Robon که روی نتایج جستجو در پیوندهای طبیعی کلیک می کنند و فقط 27.3? از کاربرانی که روی پیوندهای لیست کلیک می کنند هزینه آن را پرداخت می کنند. این دلیل دیگری است که شرکت ها از تأثیر SEO و d می دانند

سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری ساخته شد.

باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

بهترین ابزار برای تبلیغات است.

بهینه سازی موتور جستجو چیست

سئو درون صفحه چیست؟ (در صفحه جستجوگرها)

سئو درون صفحه برای کنترل ثابت کدها و یا مواد داخلی وب سایت شما از متن ، تصویری ، پیشوند و ... مرتبط می شود ؛ به طور کلی هر چیزی که در سایت خود بارگذاری میکنید مربوط به سئو در صفحه میشود. این روش پاییه تمام تلاش های بحرین سازی است که زیرا جایی است که شما بیشترین کنترل را روی آن دارید. هر نوع تغذیه را که شما در مواد اولیه خود را انتخاب کرده اید ، در نتیجه جستجو جستجو می کنید که اگر بخواهید تغییر دهید ، مهم است که روش SEO در صفحه قبل از استفاده از روش SEO Off صفحه انجام می شود.

خارج از صفحه چیست؟ (سئو خارج از صفحه)

در خلال روش جستجوگرها در صفحه ای که وب سایت توسعه یافته با کنترل مستقیمی را انجام می دهد ، روش ساختن صفحه خارج شامل سایر موارد پیشرفته است که در خارج از وب سایت شما انجام می شود ؛ این شامل تمام چیزهایی است که می تواند در بدی آوردن رتبه بندی بالای سایت به شما کمک می کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پیوند دهندگان (پیوندهایی که از سایت های دیگر به سایت شما اشاره می کنید) متغیر می تواند بعد از استفاده از روشی که در خارج از وب سایت انجام می شود تا به دلیل موتور جستجو در میپردازد استفاده شود.

SEO Off Page یک فرآیند نامحدود است که توسط مهندسین سئو در جهت بدتر آوردن پیشوند دهندگان ، اداره می شود.

سئو کلاه - سفید چیست؟ (کلاه سفید)

در اصطلاحات فنی این حوزه ، سئو کلاه - سفید به مجموعه فن آوری ها ، روش ها و استراتژی هایی که از طریق قانون و راهنمایی شده اند موتور جستجو می کنند ، نشان می دهد. که این به معنای فریب یا دستکاری موتوری جستجو و یا کاربران به هیچ وجه نیست. همین طور به سئو اخلاقی نیز یاد می شود زیرا دلیل آن را هم که اجرا می کنید برای مدت طولانی و یا از طریق دستورالعمل های جامع و سیستم های صحیح صحیح جهت بدست آوردن رتبه بندی بالا در نتایج موتورهای جستجو استفاده می شود.

سئو کلاه - سیاه چیست؟ (کلاه سیاه)

به عبارت دیگر اصطلاح سئو کلاه - سیاه اشاره به مجموعه ای از دستورالعمل دارد که به منظور فریب ، بازی و دستکاری الگوریتم موتورهای جستجوگر با هدف بد آوردن رتبه بندی بالا ، بکار میرود. این مهم است که می دانید این روش غیر اخلاقی بوده است و توسط موتور موتور جستجو می کند تا اگر نمیدانید و بکارگرید ، این روش خطرناک است که از لیست پایتخت برای شما تهیه شده است.

انجام تاکتیک های سئو کلاه - سیاه ممکن است باعث افزایش رشد ناگهانی در نتایج شود ولی می تواند بتواند با پرداخت جریمه و یا حذف کامل آن از فهرست پایگاه داده موتور جستجو شود.

مقالات در زمینه بهینه سازی موتور جستجو

در زیر به برخی از مقالات در زمینه بهینه سازی موتور جستجو ذکر شده است:

تحقیق در استراتژی های موتور بهینه سازی موتور جستجو برای توسعه وب سایت های بزرگ

در این محقق محقق است که دلیل آن این است که وب سایت تولید به پایان می رسد مشکلی است که خیلی از شرکت ها با آن وجود دارد که این بیماری است که نمی دانید که چگونه وب سایت خود را در اینترنت معرفی کنید که بهترین روش برای معرفی وب سایت است بهنیه سازی موتور جستجو است. در این تحقیق بر اساس معیارهای 77 که از منابع مختلف و موتورهای جستجو استفاده می شود ، استراتژی های مناسب سازی برای توسعه وب سایت بصورت زیر معرفی می شود:

بهبود کامل سایت

استراتژی کلمات کلیدی

استراتژی URL

کد بهینه سازی

پردازش متن

بهینه سازی لینک های ورودی

استراتژی نام دامنه و هاست

آنالیز تکنیک های موتور جستجوی پیشرفته

این پژوهش استراتژی بهینه سازی شرکت های گوگل و میکروسافت است که بررسی می کند و توضیح می دهد که مورد مطالعه قرار دارد و آنالیز قرار دارد ، استراتژی های مربوط به شرکت مایکروسافت است. مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجو در مورد نظر محققان از:

اضافه کردن اجازه یا غیرفعال کردن به نقشه سایت

اضافه کردن URL به نقشه سایت

اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt

استفاده از ابزارهای آنالیز جهت خزیدن

بهینه سازی موتور جستجو جهت افزایش بهبود سایت وب سایت

در این تحقیق محققان عواملی که در افزایش رتبه سایت تأثیرگذار است به 3 بخش تقسیم بندی انجام می شود:

شرکت های دارنده موتور جستجو: جستجوگران در صفحات موتورهای جستجو یک پرس و جو را اجرا می کنند پس نتیجه را در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده می شود.

وب مسترها و شرکتهای بهینه سازی موتور جستجو: شرکتهایی که با استفاده از یکسری ابزار و مهارتها تلاش می کنند رتبه بندی کنند وب سایت ها را در نتایج جستجوی پیشرفته افزایش دهند

جستجوگران در موتورهای جستجو: افرادی هستند که در موتورهای جستجو بدنبال یافتن اطلاعات مورد نظر هستند.

محققان اینگونه هستند که فعالیت در زمینه تحقق بخشیدن به مناقصه آخرین الگوریتم ها که موتورها را جستجو می کند و عواملی را ایجاد می کند ، باعث می شود ترافیک سایت را پیدا کند اگر بخوبی بشناسید و همچنین از کلماتی استفاده کنید که بدن شما نیز مجروح شود. آگاهی داشته و بعبارتی دیگر می بایست اطلاعات خود را در سه دسته بالا همیشه در حال نگهداری نگه دارید.