سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست سرور ایرانی بهتر است یا خارجی؟

یکی از سوالاتی که از نظر سایت ها ذهن سایت ها را به خود مشغول کرده است ، محل قرارگیری سرور در زمان خرید است. آیا آنها می دانند که هاست توسط سرورهای ایرانی یا سرورهای خارجی تأمین می شود؟ آیا مکان سرور روی سایت Google تأثیر می گذارد؟ برای پاسخ به چنین سوالاتی ، باید چند نکته را در نظر بگیرید. نوع و ملیت مخاطبان شما ، وضعیت اینترنت و موقعیت های سرور برای Google سه عاملی است که می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد انتخاب سرور داخلی یا خارجی کمک کند.

در شرکت های میزبان ، هنگامی که قصد میزبانی یک وب سایت را دارید ، خدمات مختلفی به شما پیشنهاد می شود. به غیر از حجم و میزان ترافیک هر کدام ، برخی با نام ایران و برخی دیگر با نام موارد دیگری که اغلب در آلمان ، فرانسه یا انگلیس وجود دارد مشخص شده اند. کدام را انتخاب می کنید و چرا؟

فقط میزبان سایت را انتخاب کنید بدون توجه به این عامل در رتبه بندی Google ، کسی در آینده سایت از اهمیت برخوردار است. اگر استفاده از سرویس شما مرتبط است ، تغییر یا ارتقا دهید ، اما دلیل آن این است که انتقال از یک سرور به سرور دیگر انجام می شود ، IP سایت تغییر می کند ، امکان ایجاد یک رتبه بندی برای مدت کوتاه به عنوان یک ماه در نتایج Google داشته است. بنابراین بهتر است هنگام خرید هاست دقت کنید.

قبلاً در سایت ، تأثیر سایت بر سرور سایت تأثیر می گذارد. این عامل در سئو و رتبه بندی سایت توضیح کاملی را ارائه می دهد که مطالعه به بهترین گزینه های سایت و مدیران سایت توصیه می شود.

آیا باید یک سرور داخلی بگیریم یا یک سرور خارجی؟

برای پاسخ به سوال سرور داخلی یا خارجی؟ 4 موتور جستجو جنبه ، خدمات با کیفیت ، استفاده از کاربر و معیارهای هزینه در مواجهه با یک تصمیم اصولی و صحیح است. با اطمینان می توان گفت که مکان سرور تأثیر مستقیمی در رتبه بندی سایت در گوگل دارد زیرا عواملی مانند دسترسی خزنده گوگل به سایت ، تجربه کاربر و سرعت سایت تحت تأثیر قرار می گیرند.

از نظر رتبه بندی در گوگل

Google تلاش می کند تا بهترین ، نزدیکترین مکان و سریعترین نتیجه استفاده را ارائه دهد. این موتور جستجو با استفاده از روش هایی مانند مکان یابی در Google Map یا مکان های سرور سایت ، مکان یک وب سایت را تعیین می کند و موقعیت کاربر را اندازه گیری می کند. وقتی کاربران ایرانی را هدف قرار می دهید و آنها از داخل کشور از شما استفاده می کنند ، بهتر است از نظر سرورهای داخلی از آنها استفاده کنید. تأثیر این عامل در رتبه بندی بسیار زیاد نیست ، اما اگر بتوانید روی سایت خود در Google تأثیر بگذارید همان مقدار کم را مشاهده می کند. به عنوان مثال ، اگر دو وب سایت به طور یکسان تمام اصول سئو را رعایت کنند ، اما این سرور دیگری از ایران و سایر افراد خارجی باشد ، وب سایت قطعاً رتبه اول را به شما می دهد.

یکبار با vpn و ip و یکبار بدون vpn و در حالت عادی به راحتی می توانید یک کشور خارجی را در گوگل جستجو کنید. دریافت لیست نتایج را به راحتی کشف کنید. موقعیت سایت ها در دو حالت کاملاً متفاوت است.

کیفیت میزبان ها

به دلیل کیفیت ، قدمت و پشتیبانی بهتر که سرعت شما را نیز دارد ، از سرورهای خارجی استفاده کنید. این سرعت می تواند در دسترسی خزنده گوگل به سایت موثر باشد. اما در شرایط عادی امکان تغییر سرعت وجود ندارد. یکی از نقاط ضعف سرورهای ایرانی خراب بودن و نامتناسب بودن سرورهای خارجی است. خرابی سرور و خرابی سایت می تواند رتبه سایت شما را ضعیف کند.

دسترسی کاربران ایرانی

با توجه به شرایط اینترنت در ایران ، کاربران می توانند خیلی سریعتر و راحتتر به سرورهای داخلی دسترسی پیدا کنند. بنابراین میزبانی از یک سرور داخلی جالب به نظر می رسد. حتی اگر قصد راه اندازی اینترنت ملی را دارید ، در این حالت فقط وب سایت هایی هستند که در سرورهای داخلی میزبانی می شوند. در صورت عدم پذیرش و موتورهای جستجوی ایرانی مانند پارسی جو ، در نتایج فقط وب سایت های فعال در سرورهای داخلی وجود دارد. نشان دادن

استفاده از کاربران در سرورهای خارجی در زمانی محدود بود که سرعت اینترنت به شدت کاهش می یافت یا زیرساخت های اینترنت در کشور با مشکل روبرو بود. حتی این ویژگی را در باز کردن تجربه کاربر سایت دارد. این بدان معناست که وقتی کاربر قصد ورود به سایت را دارد و سایت با چند ثانیه تأخیر بارگیری می شود ، گوگل می تواند این تاخیر را به عنوان یک نکته منفی در نظر گرفته و آن را تکرار کند ، بنابراین در صورت موفقیت در شرایط.

هزینه میزبانی

هزینه یکی دیگر از عوامل مهم در تصمیم گیری است. با توجه به تغییر و افزایش نرخ ارز ، اکنون خرید میزبان داخلی بسیار ارزانتر و ارزانتر است. در گذشته به دلیل محدودیت های سرورهای ایرانی و فشار زیاد تعمیرات و نگهداری ، سرور داخلی دارای قیمت بود ، اما با افزایش قیمت ارز ، وضعیت فعلی.

با توجه به تمام عوامل فوق ، می توانم بپرسم آیا میزبانی از سرور داخلی یا خارجی بهتر است؟ او پاسخ روشنی داد. برای وب سایت هایی که فقط کاربران ایرانی در کشور را هدف قرار می دهند ، بدون شک سرور ایرانی مناسب تر است. اما اگر بین المللی کار می کنید ، اگر سرورهای خارجی را انتخاب می کنید ، اگر انتخاب می کنید. ما همچنین بسیار توصیه می کنیم که به مقاله ویژگی های خوب برای