سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 10 ابزار رایگان در مدیریت و پشتیبانی سایت

برای تسهیل فعالیت های خود در مدیریت مشاغل اینترنتی ، در بسیاری از موارد ، باید از ابزارهای م inثر در مدیریت سایت و پشتیبانی استفاده کنید.

این ابزار کمک زیادی به شمسا می کند تا کار پشتیبانی سایت را با کیفیت بیشتری انجام دهد و تجارت موفق تری داشته باشد.

در بسیاری از موارد ، ممکن است فکر کنید پشتیبانی و مدیریت سایت بسیار دشوار خواهد بود. در این مقاله می خواهیم 10 ابزار رایگان مدیریت و پشتیبانی سایت را به شما معرفی کنیم و اعتماد شما به این ابزارها را به شما معرفی کنیم.

تمام ابزاری که می خواهیم در این مقاله معرفی کنیم در زمینه های مختلف از جمله آمار وب سایت ، سئو وب سایت ، بازاریابی اینترنتی و ... کمک زیادی به شما می کنند.

مدیریت و پشتیبانی وب سایت

1. تجزیه و تحلیل گوگل:

یکی از مهمترین و موثرترین ابزارهای مدیریت و پشتیبانی سایت ، Google Analytics است.

این ابزار کاملاً حرفه ای به شما کمک می کند تا تمام آمار و ارقام مورد نیاز وب سایت را پیدا کنید.

این آمار از:

تعداد کاربران بازدید کننده از وب سایت ، رفتار کاربران در وب سایت ، زمان صرف شده در هر صفحه ، صفحات برتر وب سایت ، سایت هایی که بازدیدکنندگان را ارجاع می دهند و سایر آمار عالی دیگری که نیاز دارید.

اگر تا به امروز از ابزار Google Analytics استفاده نکرده اید ، حتماً این ابزار را در وب سایت خود فعال کنید و از آن برای طراحی استراتژی های بهتر برای تجارت خود استفاده کنید.

2. gtmetrix:

 

ابزار GT Metrics یکی از حرفه ای ترین ابزارها برای اندازه گیری سرعت وب سایت است.

شما می توانید با استفاده از ابزار GT Metrics به راحتی سرعت وب سایت خود را با استانداردهای گوگل و یاهو اندازه گیری کرده و خطاهای موجود در وب سایت خود را ببینید ، گزارش PDF این خطاها را تهیه کرده و برای اصلاح این خطاها اقدام کنید. ن

اگر فکر می کنید وب سایت شما سرعت لازم را ندارد ، پیشنهاد می کنیم برای یافتن سریع خطاهای وب سایت خود و بهینه سازی سرعت وب سایت خود ، از ابزار GT Metrics استفاده کنید.

3. الکسا:

اگر در اینترنت و تجارت اینترنتی فعال هستید ، احتمالاً نام وب سایت الکسا را ??شنیده اید.

وب سایت الکسا همه وب سایت های جهان را بر اساس پارامترها و استانداردها رتبه بندی کرده و به آنها یک رتبه ملی و جهانی می دهد.

باید توجه داشته باشید که هرچه رتبه وب سایت شما در الکسا پایین باشد ، بهتر است و اگر رتبه وب سایت شما بسیار بالا باشد ، بهتر است کمی برای افزایش بازدید و رتبه بندی بهتر وب سایت خود روی وب سایت خود کار کنید. با او باشید

4. کوتاه کننده آدرس اینترنتی google:

ممکن است بارها برای شما اتفاق افتاده باشد که بخواهید URL یک صفحه از وب سایت خود را با کسی یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، اما متوجه شده اید که این URL بسیار طولانی است یا نام مقاله یا اگر صفحه شما باشد فارسی ، پس از کپی کردن آدرس ، به کاراکترهای عجیبی تبدیل می شود.

برای حل این مشکل ، ما ابزار کوتاه کردن پیوند Google را پیشنهاد می دهیم.

این ابزار عالی سرویس دیگری از Google است که می توانید با استفاده از آن پیوندهای خود را کوتاه کنید و پس از اشتراک آن پیوند ، پیوند خود را پیگیری کنید و ببینید چند کلیک کلیک شده است.

5. ضربان قلب:

ابزار Sandplus یکی از حرفه ای ترین ابزارها برای مدیریت بهتر بازاریابی وب سایت است.

یکی از بهترین ابزارهای پشتیبانی سایت که پشتیبانی سایت می تواند بر روی آن تمرکز کند ، این ابزار است ، این ویژگی ویژگی هایی مانند اعلان های فشار ، ایمیل و smtp را فراهم می کند که به راحتی می توانید از این ویژگی ها استفاده کنید ، بازاریابی قدرت بیشتری در وب سایت خود ایجاد کنید و دامنه تبلیغات خود را به مرورگرهای کاربران وب سایت شما.

اگر می خواهید ابزار بازاریابی بهتری داشته باشید ، حتماً از ویژگی های وب سایت Sandplus استفاده کنید.

6. روند گوگل:

Google Trends یکی دیگر از ابزارهای حرفه ای گوگل است که می توانید با استفاده از آن آمار ارزشمندی درباره موضوعات مختلف به دست آورید.

بنابراین ، می توانید از این ابزار برای یافتن کلمات کلیدی بهتر و قابل جستجو و مقایسه میزان جستجوی کلمات با یکدیگر استفاده کنید.

آیا فکر می کنید می خواهید بدانید کلمه "Apple phone" بیشتر جستجو شده است یا کلمه "Sony phone" ، برای انجام این کار لازم است که این دو کلمه را در ابزار Google Trends وارد کنید تا آمار این کلمات باشد به راحتی متفاوت است. به شما نشان داده و واژه برتر را شناسایی کنید.

7. کنسول جستجو:

یکی از بهترین ابزارهای پشتیبانی از سایت ابزار Google Search Console ، ابزار عالی دیگری است که به شما در مدیریت وب سایت کمک زیادی می کند ...

به زبان ساده ، ابزار جستجوی کنسول پل ارتباطی شما با موتور جستجوی گوگل است.

زیرا در پنل کاربری که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد می توانید وب سایت خود را به گوگل معرفی کنید و پس از آن Google هرگونه مشکلی را که در مورد وب سایت شما ایجاد شده است در صفحه جستجو کنسول به شما اطلاع می دهد تا بتوانید این مشکلات را به صورت در اسرع وقت.

 8. مواد پالت:

سایت Material Pellet یک پالت از زنگ های اصلی و مناسب را در اختیارتان قرار می دهد که می توانید با ترکیب آنها از آنها استفاده کنید.بهترین رنگ ها را برای بخشهای مختلف وب سایت استفاده کنید.

اگر شما به خوبی نمی دانید از چه رنگهایی در وب سایت خود استفاده کنید ، پیشنهاد ما به شما این است که به این وب سایت وارد شوید و با پالت جالب توجه است اگر شما این وب سایت را ببینید ، انتخاب رنگ را به راحتی انجام دهید.

پس اگر تا حالا در ابزار سرچ کنسول ثبت نام نکرده اید ، حتما همین امروز هم این کار را کنبد.

ترد . 9:

ممکن است شما یک وب سایتی داشته باشید که در ارائه خدمات و محصولات برای کاربران بسیار سوال پیش بیاید ، حتما بهترین راه حل برای شما ، استفاده از سیستم چت آنلاین است.

اگر خواهان این یک سیستم چت آنلاین باشد برای پشتیبانی سایت خودتان راه اندازی کنید ، سایت crisp می تواند این شرایط را برای شما فراهم کند

تنها لازم است که در این وب سایت ثبت نام کنید و سرویس چت آنلاین خود را روی وب سایت نصب کنید تا راحت تر از بازدید کنندگان سایتتان را به مشتری تبدیل کنید.

 10 ahrefs:

ابزار ahrefs ، از مشهورترین ابزارها برای دیدن بک لینک ها و آنالیز آنها بودجه و در توضیحات سرویس خود را به این مدل بیان می کند که:

"ابزاری برای اینکه شما دریافت کنید چرا رقبایتان رتبه شما را به شما می دهد و چه کارهایی که باید آنها را انجام دهید."