مقدمه ای بر بازاریابی اینترنتی و استراتژی بازاریابی آنلاین

با شنیدن جمله "بازاریابی اینترنتی چیست" یا قرار دادن آن در جایی ، چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ صاحب مشاغل ممکن است دیدن وب سایت را به یاد بیاورد. برخی افراد تصور می کنند شبکه های اجتماعی در وبلاگ ها دسته بندی و دسته بندی شده اند. همه اینها برای اهداف تبلیغاتی قابل قبول هستند و برخی فراموش شده اند ، هر یک از آنها مانند یک قطعه پازل است که در کنار مجموعه ای جامع است که آن را ایجاد و ایجاد می کند به عنوان بازاریابی اینترنتی شناخته می شود. متأسفانه ، این چشم انداز باعث می شود که وقتی زمان شروع یک کار شغلی بیش از حد می شود ، دستپاچه شویم.

 

از آنجا که بازاریابی اینترنتی ضرورت هر نوع تجارت است. حتی اگر بزرگ نباشند و به صورت محلی کار کنند. حضور موثر در اینترنت رایگان تخصصی است و زمینه کاری شما را به دیگران ، به مشتریان علاقه مند معرفی می کند (یا راهنما یا سرنخ ، به شما اشاره می کند که اولین بار است که به یک تجارت خاص مراجعه می کنید و آنها را خریداری می کنید ، وی به مشتری جدیدی اشاره کرد که از محتوای لازم راضی بود و شروع به فروش و فروش محصولات و خدمات کرد ؛ همه اینها در شرایطی است که شما باید بدون داشتن اطلاعات کافی و بدون کمک یک متخصص بازاریابی ، همه موارد دیگر را فراموش می کردید.

 

این مقدمه فقط برای این بود که قبل از شروع بحث در مورد مقاله اصلی در مورد این موضوع ، اطلاعات آن را بفهمید. در واقع مقاله ای که می خواهید بخوانید یک دوره آموزشی فدراسیون در زمینه اصول مختلف سیستم عامل های بازاریابی آنلاین است و شما را در اطلاعات مورد نظر خود قرار می دهد که برای شروع کار در این زمینه کارآمد و مفید است. .

بازاریابی اینترنتی چیست؟

 

آیا تاکنون به تولید برند ، محصول یا خدمات شرکت خود از طریق وب فکر کرده اید؟ بازاریابی آنلاین ، با استفاده از کانال های مدیران وب برای دریافت پیام در مورد نام تجاری ، محصولات و خدمات خود برای استفاده بالقوه.

با استفاده از فضای باز و دنیای اینترنت ، مشاغلی که از انواع مختلف بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند ، در صورت استفاده مجدد از محصولات و خدمات خود ، با استفاده از این ماده نام تجاری شما را معرفی می کنند. روش های محدودی برای اعمال بازاریابی آنلاین وجود دارد ، از جمله بازاریابی از طریق ایمیل ، بهینه سازی موتور جستجو ، شبکه های اجتماعی ، تبلیغات آنلاین و موارد دیگر. هدف این است که وقتی کاربر مشغول خواندن ، خرید ، جستجو ، در شبکه های اجتماعی و اینترنت در اینترنت است ، با کمک بازاریابی آنلاین برای جلب توجه و بازدید شما ، وب سایت خود را به مشتری تبدیل کند.

 

همانطور که می بینید ، بازاریابی آنلاین تفاوت اساسی با بازاریابی سنتی دارد. در حقیقت ، بازاریابی سنتی بیشتر اوقات از بازاریابی برونگرا استفاده می کند. اگر بازاریابی آنلاین اغلب تابع بازاریابی درون گرا است. قبل از اینکه این استفاده از بازاریابی آنلاین به امری عادی تبدیل شود ، بیشتر مشاغل از بازاریابی سنتی مانند چاپ بروشور ، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی ، بیلبوردها و استفاده از آن استفاده می کردند. جالب اینجاست که با وجود این همه فناوری پیشرفته ، سایر مشاغل نیز از این نوع روشهای بازاریابی استفاده می کنند و بیشتر بودجه خود را فقط برای تبلیغات سنتی استفاده می کنند.

 

لحظه ای تصور کنید که به درون جهان ارل که توسط کارما هدایت می شود ، منتقل شده اید. برای معرفی محصول خود ، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی را انجام می دهد و محصول بروشور خود را توزیع می کند. اگر تبلیغ شما به مخاطب شما برسد ، طبیعت فروش شما را افزایش می دهد. اگر راه تخلیه تجزیه و تحلیل را باز کنید ، اگر این روش وجود نداشته باشد ، همچنین کنترل مشخص و سریعی بر اجرای کمپین در شرایط فعلی وجود ندارد. اگر در بازاریابی آنلاین فقط با محدودیت کمتری تبلیغ می کنید ، تبلیغات خود را انجام داده و محصول خود را تبلیغ می کنید. همچنین ، در صورت وجود انواع مختلف ، بر مبارزات انتخاباتی خود نظارت کنید ، آن را بررسی کرده و در هر مرحله تغییر دهید تا نتیجه لازم را ببینید.

مزایای بازاریابی آنلاین

یکی از مزایای اصلی بازاریابی آنلاین ، در نظر گرفتن کانال های مختلف بازاریابی است. مسیری را که بازدید کنندگان وب سایت خود استفاده می کنید دنبال می کنید و روشهای مختلفی را برای موفقیت کاربران در وب سایت یا فرود هنگام استفاده از سایت در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به شما امکان می دهد کانال های مختلف را کشف کنید ، بفهمید کدام محصول دیگر است ، بازدهی کسب کرده و تجارت خود را افزایش دهید.

رفتار مشتری را بررسی کنید

 

با بررسی رفتار و ویژگی های مشتری مانند سن ، جنس ، موقعیت جغرافیایی و ... از طریق ابزارهای بازاریابی دیجیتال ، مشتری مورد استفاده مشتری را پیدا کنید که بالاترین پتانسیل را برای خرید شما دارد و بیشتر با نام تجاری خود درگیر شوید. سلیقه یکی دیگر از مجازات های شماست. بگذارید و پیشنهاد دهید که به آن علاقه دارید. این ویژگی به شما امکان می دهد نیازهای خود را لحظه به لحظه دنبال کرده و محصولات را به آنها نشان دهید. به عنوان مثال ، شما از طریق تلفن همراه خرید می کنید. در مراحل بعدی ، احتمالاً به او برای یافتن تلفن همراه ، هندزفری و قاب نیاز خواهید داشت. اگر از این فرصت استفاده کرده و محصولات موجود خود را به شما معرفی می کنیم.

دسترسی سریع و راحت

 

گسترش فضای وب و استفاده از بازاریابی آنلاین کاربران شما را مجبور می کند با یک ساده کلیک بر روی محصول شما کلیک کنند

رفه بودن و حفظ محیط زیست است. به طور مثال فرید کنید قصد دارید بروشورهای تبلیغاتی خود را چاپ کنید و پخش کنید. استفاده از کاغذ و هزینه چاپ بسیار ، زمان باید به طور کامل بروشورها شود تا دست مناسب برسند. در صورتی که در بازاریابی آنلاین ، برخلاف روشهای سنتی ، به طور معمول با ارسال ایمیل یا ساختن یک کلیپ و انتشار آن در شبکه های اجتماعی پیام خود را در پهنای گسترده به گوش مخاطبان برسانید.

هدف گرفتن مشتری

در بازاریابی آنلاین شما را مجبور می کند که شما را دسته بندی کنید و پیشنهاد مختصر هر دسته را در اختیار قرار دهید. دسته بندی شده از منظر جغرافیایی ، سن ، تحصیلات ، عشقمندی ، جنسیت و ... ایجاد کنید. یک یا چند دسته بندی مورد نیاز خود را انتخاب کنید پس از تمرکز خود را روی آن بگذارید ، آن را وارد کنید و فروش آن را انجام دهید تا بهترین نتیجه را برای فرایند بازاریابی کسب کنید.

ابزارهای بازاریابی آنلاین (اینترنتی)

برای فعالیت در حوزه بازاریابی آنلاین ، لازم است با ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید و با کمک به آنها کمک کنید ، محصولات یا خدمات خود را به شما معرفی می کند. بازاریابی اینترنتی و آنلاین 7 زیر شاخه اصلی زیر شامل می شود:

بازاریابی آنلاین ، فرصت شما را دارد که شما را مجبور به کمک و حضور خود را در فضای وب موثرتر ادامه دهید و مخاطبان را برای کسب و کار خود دعوت کنید. جهت استفاده بهینه از بازاریابی آنلاین ، لازم است خود را به خوبی بشناسید. برای این کار ، استفاده از راه حل های مختلف همان مصاحبه با افراد و سایر انواع ، نمونه برداری و آمار ، بررسی خرید کاربران و شناخت نسبی از مشتری خود را پیدا کنید ؛ پس از مزایا و ویژگی های بازاریابی آنلاین که پیشتر ذکر شد ، استفاده کنید و استفاده کنید و مشتری شما را جذب کند.

هر فضای اینترنت و کاربران بیشتر می توانند پیدا کنند ، رقابت بین کسب و کار متفاوت در این فضا شدیدتر. با وجود این اگر هر کسب و کار مشتری خود را به خوبی بشناسد ، با داشتن استراتژی مناسب در فضای وب ، بازاریابی آنلاین خود را به صورت عملیاتی انجام می دهد و با ارائه کیفیت منحصر به فرد ، لیداهای مناسب و محدود می کند.

مهمترین و پرکاربردترین راههای تبلیغاتی مورد استفاده در بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی شامل مفاهیم و مباحث گسترده ای باعث می شود و دلیل آن هر فعالیت مرتبط با بازاریابی است که در صورت استفاده از اینترنت ، تحت عنوان زیرمجموعه تحت آن قرار می گیرد. برای جلوگیری از گمراه شدن شما و بهتر شدن فعالیت چگونگی کارکرد مرتبط با بازاریابی آنلاین ، از مهمترین و پرکاربردترین راههای تبلیغاتی مورد استفاده در بازاریابی اینترنتی است که کسب و کارهای کوچک شما باید آنها را داشته باشید ، به شما معرفی می شود.

بازاریابی موتور جستجو

موتور جستجوی بازاریابی (با کلمه خلاصه SEM باعث می شود) به هر فعالیت مرتبط با بازاریابی می گوید که اگر به شما امکان دسترسی بیشتر و راحت تری را برای کاربران اینترنتی می دهد ، به ویژه در صورت جستجو در پلتفرم به دلیل اینکه گوگل انجام می شود. بهینه سازی موتور جستجو (یا همان سئو) و پلتفرم جستجوی شما به دلیل اینکه گوگل ادوردز هر دو به عنوان بخش بسیار مهم و اساسی (و بهترین مجزا از هم) از بازاریابی موتور جستجو استفاده می کند. استفاده از آموزش دیدن سایت برای هرگونه وبمستری بسیار حیاتی است.

شما با استفاده از سئو ، وب سایتی را به طور صحیح استفاده می کنید که برای شما قابل ارزیابی است در سایر سایت ها در موتور جستجو جستجو می شود. اگر از آن به صورت رایگان استفاده کنید (ولی پیاده سازی بصورت رایگان نیست) ، به شما کمک می کند تا بدون نیاز به پرداخت هزینه برای موتور جستجو ، کاربران دیگر وب سایت شما را در جستجوهای آنها می بینید. برای ارزیابی صحیح و قابل قبول بودن کابل در میان سایر سایت های اینترنتی ، باید تحقیق کند برای شناسایی کلمات کلیدی مهم تر انجام می شود و از چگونگی نوشتن مواد با کیفیت که در کلمات کلیدی وجود دارد ، در حال حاضر در دسترس است. برای داشتن این آگاهی مطلب اصول سئو بسیار کاربردی است.

بهعلاوه به استفاده از سئو درباره چگونگی استفاده از تکنیک های پزشکی از قبیل پیوند برق نیز باید انجام دهید (این تکنیک ها همچنین باعث می شوند که رتبه بندی شوند وب سایت ایجاد شود). اگر شما باید به طور منظم کلمات کلیدی مورد استفاده خود را در مورد بررسی قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که سویی وب سایت شما در وضعیت خوبی است که شما در حال جابجایی هستید ، در حالی که وب سایت شما در حال حاضر است ، اما در غیر این صورت سایر پلتفرم های بازاریابی به بازار و بررسی مداوم احتیاجی ندارد.

برای آموزش سئو وردپرس اما ابزارهایی چون یواست سئو (یواست سئو یکی دیگر از تقویت کننده رایگانی است که در محیط وردپرس مورد استفاده قرار می گیرد و در تصویر بالا باعث می شود محیط را مشاهده کنید) وجود دارد که به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به استفاده کنید. از سئو بهینه سازی کنید ؛ حتی اگر اطلاعات چندانی راجع به سئو را نداشته باشید.

تبلیغات کلیکی

بازاریابی کلیکی یا پرداخت به ازای کلیک (CPC) نوعی تبلیغات است که در آن بازاریابی آغاز تبلیغ مورد شما خود را طراحی کنید ، سپس آن را به منظور معرفی به هدف هدف استفاده از پلتفرم تبلیغات معرفی شده و در آخرین نتیجه به دست آورد مجاز شما پرداخت استفادهکنند. بسته به عواملی از جمله پلتفرمی که برای انتخاب انتخاب ، هزینه پرداخت شده در پایان کار ممکن است به صورت کپی صورت گرفته ، تبدیل صورت گرفته ، صورت گرفته توسط مخاطبان یا تعداد نمایش وب سایت در موتورهای جستجو محاسبه شود.

بازاریابی پرداخت به ما کلیک کنید با دو نوع مختلف از تبلیغات به کار گرفته شود: تبلیغات وابسته به جستجو و تبلیغات نمایشی یا تبلیغات همسان.

در تبلیغات وابسته به جستجو این امکان وجود دارد اگر تبلیغات در گوگل داشته باشید تا متن تبلیغات خود را در معرض دید کاربرانی بگذارید که با استفاده از کلمات کلیدی مورد نیاز شما را انتخاب کنید اگر جستجو کنید. برای نمونه اگر کاربران به دنبال خرید "بلیط هواپیما" هستند و شرکت شما کمپین تبلیغاتی شما را به منظور فروش بلیط راه انداخته باشد ، پس از وارد کردن عبارت جستجو ، بسته به قیمت کلیکی که انتخاب کرده اید ، وب سایت شما برای نمایش در لیست دیگر موارد موجود است تبلیغ شما خواهد بود بود. تبلیغات کلیکی چیست

سایر تبلیغات تبلیغاتی همگی مربوط به تبلیغات نمایشی هستند: مثل اینکه از شبکه های اجتماعی یا پلتفرم هایی که تبلیغات نمایشی را در سایت های پیش بینی شده قرار می دهند ، استفاده کنید. با استفاده از تبلیغات نمایشی تبلیغات تبلیغاتی خود را در معرض دید کاربرانی قرار می دهد که در اینترنت در حال حاضر گشت زنی هستند. این نوع از تبلیغات در جاهای مختلف برای نمایش درمیآیند: برای نمونه ممکن است کاربری در صفحه اعمال شود از سایت دنیای اقتصاد باشد ، با آنکه موجود شود ، یا اگر شروع به زدن به صفحه خبرهای خبرگزاری تسنیم کنید. مزیتی که از این نوع تبلیغات برای شما استفاده می کند این امکان را دارد که محصولات شما را به کاربرانی که در صورت اعمال مستقیم شما به دنبال محصولات شما نمی گردند معرفی کنید. بزرگترین این پلتفرم که شبکه نمایش بزرگی در ایران در اختیار دارد ، پلتفرم تبلیغات آنلاین را انجام می دهد که نمونه ای از تبلیغات همسان آن را در خبرگزاری تسنیم در زیر قرار داده است. برای آموختن بیشتر در این زمینه مطلب تبلیغات کلیکی چیست یا تبلیغات بنری کلیکی را بخوانید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی ، شامل بازاریابی ارگانیک (بدون پرداخت هزینه) ادامه می دهد و شامل تبلیغات درمانی می شود که دسته دوم به برنامه برنامه های تبلیغاتی پرداخت می شود که با کلیک بر روی همسان پلتفرم مورد نظر شما را اعمال می کند و اگر در ایران استفاده کنید به دلیل گرانی دلار و هم نیست به لیل تحریم ها و هم عدم نمایش به مخاطبان ایرانی. اگر هدف از راهاندازی کمپین بازاریابی در شبکه های اجتماعی باشد ، معرفی بیشتر و بهتر روابط برق و برق با بیشتر مشتری است.

 

محبوب ترین پلتفرم مورد استفاده برای بازاریابی در میان شبکه های اجتماعی در ایران اینستاگرام و تلگرام وجود دارد. برای موفقیت در بازاریابی در اینستاگرام یا همان اینستاگرام مارکتینگ مطالبی که منتشر شده است در جذب فالوئرها بسیار حیاتی هستند که برای اثبات مطالب مورد نیاز به نوشتن کپشن اینستاگرام را با عکس تبلیغاتی مناسب همراه کنید.

بازاریابی ایمیلی

 

همانطور که از نام آن برمیآید در بازاریابی استفاده می کنید اگر آن را با ارسال ایمیل با مشتری ارتباط برقرار کنید و به این صورت تعداد مشتری های راغب و افزایش فروش افزایش می یابد. در بازاریابی ایمیل ، همان شبکه اجتماعی اجتماعی ، هدف قرار دادن محصولات در معرض دید کاربران است که اگر این وسیله شما و کسب و کار شما را فراموش نکنید ، اما بر خلاف شبکه های اجتماعی ، صاحب مشاغل استفاده کنید از طریق ایمیل ، دستشان را از تکنیک های مرتبط با فروش بازتر است ، چراکه در قالب ایمیل ارائه می دهد ، زیرا فروش محصولات مختلف ، فروش محصولات فراوان برای اقدام و سایر موارد این چنینی باعث می شود.

 

چه به هنگام خرید مشتری و چه پیش از خرید فرایند خرید توسط آن ها باید برای ارسال ایمیل به آن اقداماتی که در نظر داشت. برای نمونه خاص برای کسانی که با ذکر آدرس ایمیل خود را ثبت نام کنید تخفیفی در نظر گرفتن تحریک انگیز برای این کار بیشتر شود. با استفاده از خدمات مدیریت مدیریت ایمیلی استفاده از "میلاچیمپ یا میرلایت" را استفاده کنید کارکرد این سرویس ها به این صورت است که متن های پیش طراحی شده توسط شما را در موقعیت های خاص (برای نمونه در هنگام ثبت نام کاربر ؛ ایمیل خوشامدگویی) به صورت خودکار و در قالب ایمیل ارسال کنید. برای جلوگیری از اشتباه ایمیل مارکتینگ و از دست دادن هزینه و زمان تیم بازاریابی حتما مطلب آموزش ایمیل مارکتینگ را مطالعه کنید.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به فعالیت های خود اشاره می کند که در طی آن مواد اولیه برای جذب مشتری راغب و اعتماد به نفس کاربران در اینترنت منتشر می شود. محصولات تولیدی شما بسته به فعالیت و نیازهایتان ممکن است در قالب یکی دیگر از موارد زیر باشد:

مطالبی که به عنوان مهمان برای سایتهای دیگر منتشر می شود و در آن ها به سایت خود لینک می شود ؛

انواع دیگر مصالح ساختمانی که برای جذب مشتری خود راغب مورد استفاده قرار می گیرد (کتابهای الکترونیکی ، مطالعه موردی و…). هدف استفاده از این نوع محتواهای اطلاعات مشتری راغب است ؛

اینفوگرافی ها یا ویدئوهایی که امکان بهره برداری در پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی را فراهم می کنند وجود دارد.

پیش از شروع بازاریابی محتوا باید مورد نظر شما را مشخص کند شما ؛ بهاعالوه خانه منتشر شده باید در هماهنگی با فعالیت های مرتبط با بهینه سازی موتور جستجو باشد. زمانی که برنامه? انتشار محتوا را طراحی کرده است ، چرا که فراموش نکنید محتوا باید به طور منظم منتشر شود. در غیر این صورت به نتایج مطلوب نخواهید رسید. مواد بازاریابی ماده ای است که به شما کمک می کند تا بدانید چه مواقعی سراغ سفارش تولید محتوا بروید و چه زمانی خودتان را شروع می کنید تا تولید محتوا فروشگاه اینترنتی را انجام دهید. به عنوان یک نمونه از نمونه تولیدات داخلی بلاگ یکتانت را به عنوان نمونه ببینید.